El web no està optimitzat per IExplorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
NUTRICIONISTA

NUTRICIÓ.

La @laura.ciurans nutricionista del Club, ens dona consells per una alimentació saludable durant el confinament:
- Planifica els menús
- Evita comprar en excés. - Basa la teva compra en verdures i hortalisses, fruita, llegums i cereals integrals. També pots comprar ous, carns blanques i peix. I evita els aliments ultra processats com dolços, brioixeria, galetes, embotits, etc.
- Recorda seguir les recomanacions de precaució quan vagis a fer la compra.
- Manté la rutina dels àpats principals.
- Si tens gana entre hores, prioritza snacks saludables com fruita, fruits secs crus o torrats, iogurt natural sense fruits... O una combinació d'aquests aliments.
- Manté una bona hidratació. L'aigua és la millor opció. També pots perdre infusions, algun te o cafè (reduint o evitant el sucre). I redueix o evita el consum de begudes alcohòliques, refrescos ensucrats i sucs.
- Evita demanar menjar preparar per portar a domicili, ja que normalment no són opcions gaire saludables i, a més, augmentarem el risc de contagi per covid-19
- Activa't. Procura mantenir una rutina d'exercici a casa. D'aquesta manera, ajudaràs a mantenir la teva salut física i mental i dormiràs millor.


comparteix a
Aquesta web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els notres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. De totes maneres, pots canviar la configuració de 'cookies' en qualsevol moment.  [ més Informació ]